Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/12649
Title: Використання інноваційних маркетингових технологій з метою підвищення ефективності комплексу маркетингових комунікацій
Other Titles: The use of innovative marketing technologies with the aim of improving the efficiency of the marketing communication complex
Authors: Сиволовська, Олена Вікторівна
Нескуба, Тетяна Володимирівна
Александрова, Олена Юріївна
Мкртичьян, Олена Миколаївна
Sivolovska, O.V.
Neskuba, T.V.
Aleksandrova, O.Y.
Mkrtychyan, O.M.
Issue Date: 2019
Publisher: Український державний університет залізничного транспорту
Citation: Використання інноваційних маркетингових технологій з метою підвищення ефективності комплексу маркетингових комунікацій / О.В. Сиволовська, Т.В. Нескуба, О.Ю. Александрова, О.М. Мкртичьян // Вісник економіки транспорту і промисловості : тези доповідей за матеріалами 15-ї наук.-практ. міжнар. конф. «Міжнародна транспортна інфраструктура, індустріальні центри та корпоративна логістика» (6 - 8 червня 2019 р. м. Харків) – 2019.– № 66 (додаток). – С. 51-53.
Abstract: В умовах перенасиченості інформаційного простору сучасний споживач стає настільки вибагливим, що ігнорує будь - які маркетингові заходи, які намагаються привернути його увагу. Основною причиною такої байдужості є власна підсвідома споживацька мотивація, якою він насправді керується при виборі товару чи послуги. Тобто всі зображені в рекламі маркетингові прийоми на кшталт: «переконливі раціональні докази, надзвичайно привабливі кольори, безумовна якість та надійність», на жаль, не збільшують рекламодавцю обсягів продажу, бо ефективність рекламної кампанії дуже низька.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/12649
ISSN: 2075-4892 (print); 2413-4892 (online)
Appears in Collections:№ 66 (додаток) Ч.2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sivolovska.pdf1.29 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.