Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/12686
Title: Інтеренет-маркетинг, як технологія розвитку транспортної компанії в умовах глобалізаційних змін під впливом пандемії COVID-19
Other Titles: Internet-marketing as a technology of transport company development in the conditions of globalization changes under the influence of a pandemic COVID-19
Authors: Чернявський, Андрій Вікторович
Зоріна, Олена Іванівна
Cherniavskyi, A. V.
Zorina, O. I.
Issue Date: 2021
Publisher: Український державний університет залізничного транспорту
Citation: Чернявський А. В. Інтеренет-маркетинг, як технологія розвитку транспортної компанії в умовах глобалізаційних змін під впливом пандемії COVID-19 / А. В. Чернявський, О. І. Зоріна // Міжнародна транспортна інфраструктура, індустріальні центри та корпоративна логістика : матеріали сімнадцятої міжнар. наук.-практ. конф. (3-4 червня 2021р.). - Харків : УкрДУЗТ, 2021. - С. 131-134.
Abstract: Світ у 2021 році кардинально змінив погляди на розвиток, політику та економіку в цілому. Такий підхід визначається періодом цифровізації, глобалізації та тим, що з початку 2020 року країни світу потерпають від пандемії викликаної Covid – 19, що суттєво змінило погляди на сам процес глобалізаційного та економічного підходу зокрема.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/12686
Appears in Collections:Міжнародна транспортна інфраструктура, індустріальні центри та корпоративна логістика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Чернявський.pdf4.42 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.