Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/12712
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКалабухін, Юрій Євгенович-
dc.contributor.authorМкртичьян, Олена Миколаївна-
dc.contributor.authorФадєєнко, В. Ю.-
dc.contributor.authorKalabukhin, Y. E.-
dc.contributor.authorMkrtychyan, E. N.-
dc.contributor.authorFadieienko, V. U.-
dc.date.accessioned2022-12-01T11:22:27Z-
dc.date.available2022-12-01T11:22:27Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКалабухін Ю. Є. Цифровий маркетинг: роль та особливості застосування банківськими установами в умовах трансформації економіки / Ю. Є. Калабухін, О. М. Мкртичьян, В. Ю. Фадєєнко // Міжнародна транспортна інфраструктура, індустріальні центри та корпоративна логістика : матеріали сімнадцятої міжнар. наук.-практ. конф. (3-4 червня 2021р.). - Харків : УкрДУЗТ, 2021. - С. 173-175.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/12712-
dc.description.abstractНа сьогоднішній час, в умовах загострення конкурентції та трансформації української економіки, яка особливо гостро зазнала суттєвих змін під впливом епідеміологічних обмежень спричинених COVID-19, все більшого значення набуває питання забезпечення стійкого та динамічного функціонування банківських установ, а тим самим і вітчизняної банківської системи загалом.uk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет залізничного транспортуuk_UA
dc.titleЦифровий маркетинг: роль та особливості застосування банківськими установами в умовах трансформації економікиuk_UA
dc.title.alternativeDigital marketing: the role and features of application by banking institutions in the conditions of economy transformationuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Міжнародна транспортна інфраструктура, індустріальні центри та корпоративна логістика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Калабухін.pdf4.42 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.