Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/12712
Назва: Цифровий маркетинг: роль та особливості застосування банківськими установами в умовах трансформації економіки
Інші назви: Digital marketing: the role and features of application by banking institutions in the conditions of economy transformation
Автори: Калабухін, Юрій Євгенович
Мкртичьян, Олена Миколаївна
Фадєєнко, В. Ю.
Kalabukhin, Y. E.
Mkrtychyan, E. N.
Fadieienko, V. U.
Дата публікації: 2021
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Калабухін Ю. Є. Цифровий маркетинг: роль та особливості застосування банківськими установами в умовах трансформації економіки / Ю. Є. Калабухін, О. М. Мкртичьян, В. Ю. Фадєєнко // Міжнародна транспортна інфраструктура, індустріальні центри та корпоративна логістика : матеріали сімнадцятої міжнар. наук.-практ. конф. (3-4 червня 2021р.). - Харків : УкрДУЗТ, 2021. - С. 173-175.
Короткий огляд (реферат): На сьогоднішній час, в умовах загострення конкурентції та трансформації української економіки, яка особливо гостро зазнала суттєвих змін під впливом епідеміологічних обмежень спричинених COVID-19, все більшого значення набуває питання забезпечення стійкого та динамічного функціонування банківських установ, а тим самим і вітчизняної банківської системи загалом.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/12712
Розташовується у зібраннях:Міжнародна транспортна інфраструктура, індустріальні центри та корпоративна логістика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Калабухін.pdf4.42 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.