Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/12774
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПлугін, Андрій Аркадійович-
dc.contributor.authorМірошніченко, Сергій Валерійович-
dc.contributor.authorТулей, Юзеф Леонідович-
dc.contributor.authorСуслов, В. М.-
dc.contributor.authorКолесников, Марк Олександрович-
dc.contributor.authorPlugin, A.-
dc.contributor.authorMiroshnichenko, S.-
dc.contributor.authorTulei, J. L.-
dc.contributor.authorSuslov, V. M.-
dc.contributor.authorKolesnikov, M.-
dc.date.accessioned2022-12-08T11:34:59Z-
dc.date.available2022-12-08T11:34:59Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationДослідження можливості застосування залізобетонних шпал типу СБ3 зі скріпленнями КПП-5 на ділянках підвищеної вантажонапруженості / А. А. Плугін, С. В. Мірошніченко, Ю. Л. Тулей, В. М. Суслов, М. О. Колесников // Проблеми нaдійності тa довговічності інженерних споруд тa будівель нa зaлізничному трaнспорті : тези доповiдей 6-ï міжнар. наук.-практ. конф. ( 19-21 квітня 2017 р.). - Харків : УкрДУЗТ, 2017. - С. 65-67.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/12774-
dc.description.abstractНа залізницях України під час модернізації та ремонтів укладаються переважно залізобетонні шпали,значна кількість яких передбачає застосування безпідкладкових проміжних рейкових скріплень, зокрема, шпали СБ3 зі скріпленнями КПП-5. Скріплення КПП-5 є економічно привабливими через незначну металоємність, малодетальність, невеликі трудовитрати на утримання. Проте згідно зі встановленими правилами шпали СБ3 зі скріпленнями КПП-5 не застосовують на ділянках з підвищеною вантажонапруженістю − понад 40 млн. ткм брутто/км на рік. Це обумовлене наявністю випадків негативного досвіду експлуатації шпал СБ3, коли вони зазнавали масових пошкоджень у вигляді тріщин. Проте якість виробництва шпал, в першу чергу їх бетону, останніми роками зросла.uk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет залізничного транспортуuk_UA
dc.titleДослідження можливості застосування залізобетонних шпал типу СБ3 зі скріпленнями КПП-5 на ділянках підвищеної вантажонапруженостіuk_UA
dc.title.alternativeResearch of possibility of application of concrete sleepers type СБ3 with fastening KPP-5 in areas of high tight supplyuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Проблеми нaдійності тa довговічності інженерних споруд тa будівель нa зaлізничному трaнспорті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Плугін.pdf353.39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.