Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/12774
Назва: Дослідження можливості застосування залізобетонних шпал типу СБ3 зі скріпленнями КПП-5 на ділянках підвищеної вантажонапруженості
Інші назви: Research of possibility of application of concrete sleepers type СБ3 with fastening KPP-5 in areas of high tight supply
Автори: Плугін, Андрій Аркадійович
Мірошніченко, Сергій Валерійович
Тулей, Юзеф Леонідович
Суслов, В. М.
Колесников, Марк Олександрович
Plugin, A.
Miroshnichenko, S.
Tulei, J. L.
Suslov, V. M.
Kolesnikov, M.
Дата публікації: 2017
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Дослідження можливості застосування залізобетонних шпал типу СБ3 зі скріпленнями КПП-5 на ділянках підвищеної вантажонапруженості / А. А. Плугін, С. В. Мірошніченко, Ю. Л. Тулей, В. М. Суслов, М. О. Колесников // Проблеми нaдійності тa довговічності інженерних споруд тa будівель нa зaлізничному трaнспорті : тези доповiдей 6-ï міжнар. наук.-практ. конф. ( 19-21 квітня 2017 р.). - Харків : УкрДУЗТ, 2017. - С. 65-67.
Короткий огляд (реферат): На залізницях України під час модернізації та ремонтів укладаються переважно залізобетонні шпали,значна кількість яких передбачає застосування безпідкладкових проміжних рейкових скріплень, зокрема, шпали СБ3 зі скріпленнями КПП-5. Скріплення КПП-5 є економічно привабливими через незначну металоємність, малодетальність, невеликі трудовитрати на утримання. Проте згідно зі встановленими правилами шпали СБ3 зі скріпленнями КПП-5 не застосовують на ділянках з підвищеною вантажонапруженістю − понад 40 млн. ткм брутто/км на рік. Це обумовлене наявністю випадків негативного досвіду експлуатації шпал СБ3, коли вони зазнавали масових пошкоджень у вигляді тріщин. Проте якість виробництва шпал, в першу чергу їх бетону, останніми роками зросла.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/12774
Розташовується у зібраннях:Проблеми нaдійності тa довговічності інженерних споруд тa будівель нa зaлізничному трaнспорті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Плугін.pdf353.39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.