Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/12836
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНовіков, Вадим Володимирович-
dc.contributor.authorСкорик, Олексій Олексійович-
dc.contributor.authorNovikov, V. V.-
dc.contributor.authorSkorik, O. O.-
dc.date.accessioned2022-12-12T18:56:24Z-
dc.date.available2022-12-12T18:56:24Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationНовіков В. В. Дослідження умов розпору колії зі скріпленнями типу КБ та його впливу на визначення небезпечної ширини рейкової колії / В. В. Новіков, О. О. Скорик // Проблеми нaдійності тa довговічності інженерних споруд тa будівель нa зaлізничному трaнспорті : тези доповiдей 6-ï міжнар. наук.-практ. конф. ( 19-21 квітня 2017 р.). - Харків : УкрДУЗТ, 2017. - С. 211-212.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/12836-
dc.description.abstractНа сучасному етапі досліджень панує уявлення, що для виникнення небезпечного розпору колії на залізобетонних шпалах потрібно, щоб величина критичного віджиму головки рейки в кривих ділянках з максимальною шириною колії для забезпечення встановлених швидкостей руху становила 35мм, але це ствердження не має під собою теоретичного або експериментального обґрунтування.uk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет залізничного транспортуuk_UA
dc.titleДослідження умов розпору колії зі скріпленнями типу КБ та його впливу на визначення небезпечної ширини рейкової коліїuk_UA
dc.title.alternativeInvestigation into the conditions causing terminalbolted track gauge widening and consideration of it in the critical gauge calculationuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Проблеми нaдійності тa довговічності інженерних споруд тa будівель нa зaлізничному трaнспорті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Новіков.pdf346.65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.