Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/12836
Назва: Дослідження умов розпору колії зі скріпленнями типу КБ та його впливу на визначення небезпечної ширини рейкової колії
Інші назви: Investigation into the conditions causing terminalbolted track gauge widening and consideration of it in the critical gauge calculation
Автори: Новіков, Вадим Володимирович
Скорик, Олексій Олексійович
Novikov, V. V.
Skorik, O. O.
Дата публікації: 2017
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Новіков В. В. Дослідження умов розпору колії зі скріпленнями типу КБ та його впливу на визначення небезпечної ширини рейкової колії / В. В. Новіков, О. О. Скорик // Проблеми нaдійності тa довговічності інженерних споруд тa будівель нa зaлізничному трaнспорті : тези доповiдей 6-ï міжнар. наук.-практ. конф. ( 19-21 квітня 2017 р.). - Харків : УкрДУЗТ, 2017. - С. 211-212.
Короткий огляд (реферат): На сучасному етапі досліджень панує уявлення, що для виникнення небезпечного розпору колії на залізобетонних шпалах потрібно, щоб величина критичного віджиму головки рейки в кривих ділянках з максимальною шириною колії для забезпечення встановлених швидкостей руху становила 35мм, але це ствердження не має під собою теоретичного або експериментального обґрунтування.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/12836
Розташовується у зібраннях:Проблеми нaдійності тa довговічності інженерних споруд тa будівель нa зaлізничному трaнспорті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Новіков.pdf346.65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.