Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/12836
Title: Дослідження умов розпору колії зі скріпленнями типу КБ та його впливу на визначення небезпечної ширини рейкової колії
Other Titles: Investigation into the conditions causing terminalbolted track gauge widening and consideration of it in the critical gauge calculation
Authors: Новіков, Вадим Володимирович
Скорик, Олексій Олексійович
Novikov, V. V.
Skorik, O. O.
Issue Date: 2017
Publisher: Український державний університет залізничного транспорту
Citation: Новіков В. В. Дослідження умов розпору колії зі скріпленнями типу КБ та його впливу на визначення небезпечної ширини рейкової колії / В. В. Новіков, О. О. Скорик // Проблеми нaдійності тa довговічності інженерних споруд тa будівель нa зaлізничному трaнспорті : тези доповiдей 6-ï міжнар. наук.-практ. конф. ( 19-21 квітня 2017 р.). - Харків : УкрДУЗТ, 2017. - С. 211-212.
Abstract: На сучасному етапі досліджень панує уявлення, що для виникнення небезпечного розпору колії на залізобетонних шпалах потрібно, щоб величина критичного віджиму головки рейки в кривих ділянках з максимальною шириною колії для забезпечення встановлених швидкостей руху становила 35мм, але це ствердження не має під собою теоретичного або експериментального обґрунтування.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/12836
Appears in Collections:Проблеми нaдійності тa довговічності інженерних споруд тa будівель нa зaлізничному трaнспорті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Новіков.pdf346.65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.