Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/1286
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАльошинський, Євген Семенович-
dc.contributor.authorПестременко-Скрипка, Оксана Сергіївна-
dc.contributor.authorТаратушка, Костянтин Володимирович-
dc.contributor.authorAlyoshinsky, Evgeny-
dc.contributor.authorPestremenko-Skripka, Oksana-
dc.contributor.authorTaratushka, Kostyantin-
dc.date.accessioned2019-06-18T07:46:39Z-
dc.date.available2019-06-18T07:46:39Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationАльошинський Є. С. Розробка математичної моделі процесу раціоналізації роботи прикордонних передавальних станцій при застосуванні системи управління ризиками / Є. С. Альошинський, О. С. Пестременко-Скрипка, К. В. Таратушка // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. - 2015. - Вип. 156. - С. 35-41.uk_UA
dc.identifier.issn1994-7852 (print); 2413-3795 (online)-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/1286-
dc.description.abstractUA: Тривалість обробки поїздів на прикордонних передавальних станціях значно перевищує час, необхідний на оформлення документів, митний і прикордонний огляд, виконання технічних і комерційних операцій. Скорочення часу доставки вантажів можливо досягти за рахунок зменшення технологічного часу обробки поїздів на прикордонних передавальних станціях. Таку можливість дає система управління ризиками (СУР), яка заснована на принципі вибірковості оглядових операцій при переробці міжнародного вантажопотоку.uk_UA
dc.description.abstractEN: The continuous increase in the volume of foreign trade operations requires continuous improvement of the organization of international transportation and improvement of border transfer stations. Processing trains at border transfer stations is being developed, based on the technical equipment of the station, taking into account local features of their work. The processing times of trains at border transfer stations far exceeds the time required for paperwork, customs and border inspection, the implementation of technical and commercial operations. Reduce the time of cargo delivery may be achieved by reducing technological processing time of trains at border transfer stations. This gives the risk management system (RMS), which is based on the principle of selective observation of operations in processing of international cargo traffic. Introduction of system analysis and selection of risk factors will allow border transfer stations of Ukraine focus on priority areas of work and more efficient use of available resources.-
dc.publisherУкраїнський державний університет залізничного транспортуuk_UA
dc.subjectприкордонна передавальна станціяuk_UA
dc.subjectсистема управління ризикамиuk_UA
dc.subjectтехнологічні операціїuk_UA
dc.subjectкоефіцієнт простоюuk_UA
dc.subjectboundary transfer stationuk_UA
dc.subjectrisk management systemuk_UA
dc.subjectmanufacturing operationsuk_UA
dc.subjectcoefficient of downtimeuk_UA
dc.titleРозробка математичної моделі процесу раціоналізації роботи прикордонних передавальних станцій при застосуванні системи управління ризикамиuk_UA
dc.title.alternativeDevelopment a mathematical model of the process rationalizing the work of boundary transfer stations in the application risk management systemuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Випуск 156

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Alyoshinsky.pdf330.38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.