Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/128
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛомотько, Денис Вікторович-
dc.contributor.authorЛистопад, Максим Сергійович-
dc.contributor.authorLomotko, Denis-
dc.contributor.authorListopad, Маksім-
dc.date.accessioned2018-08-06T10:48:52Z-
dc.date.available2018-08-06T10:48:52Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЛомотько Д. В. Напрямки підвищення рівня сервісу в умовах транспортно-пересадочних вузлів швидкісних залізничних магістралей / Д. В. Ломотько , М. С. Листопад // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. - 2017. - Випуск 168. - С. 4-9.uk_UA
dc.identifier.issn1994-7852 (print); 2413-3795 (online)-
dc.identifier.urihttps://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/128-
dc.description.abstractUA: Подано основні шляхи підвищення рівня сервісного обслуговування в умовах експлуатації високошвидкісних залізничних магістралей (ВШМ). Виявлено основні напрямки розвитку сервісу пасажирських перевезень у транспортних вузлах: розвиток інтелектуальних транспортних систем; інтеграція рішень у галузі інформаційних технологій і тарифної політики. Удосконалення перевезень пропонується за рахунок виявлення основних напрямків розвитку сервісу обслуговування пасажирів на транспортно-пересадочних вузлах, а також шляхом врахування економічних, технологічних та соціальних причин, що визначають вибір пасажиром виду транспорту.uk_UA
dc.description.abstractEN: The article presents the main trends of increasing the level of service in operation of highspeed rail lines (HSR). The basic directions of passenger transportation service in transport hubs - the development of intelligent transport systems; integration solutions in information technology and tariff policy. Increased service provides additional services to passengers and visitors to transport hubs. In the area of additional passenger service attendants and visitors organize related objects service. Traditionally, domestic practice is implemented in the form of service centers. They provide services that complement and improve basic transport service, on the other - increase commercial and investment attractiveness of all hubs. Main line of business related to renting space public areas, providing a balanced structure of related products and services. Improvement of transport offered by identifying the main areas of service on passenger service transport interchange hubs, as well as by taking into account economic, technological and social reasons determining the choice of method of passenger transportation.-
dc.publisherУкраїнський державний університет залізничного транспортуuk_UA
dc.subjectшвидкісна залізнична магістральuk_UA
dc.subjectтранспортно-пересадочний вузолuk_UA
dc.subjectсервіс пасажирських перевезеньuk_UA
dc.subjectінфраструктурний комплексuk_UA
dc.subjectтарифна політикаuk_UA
dc.subjectкомфорт поїздкиuk_UA
dc.subjecthigh-speed railwayuk_UA
dc.subjecttransport interchange hubuk_UA
dc.subjectpassenger transport servicesuk_UA
dc.subjectinfrastructure complexuk_UA
dc.subjecttariff policyuk_UA
dc.subjectcomfort of tripuk_UA
dc.titleНапрямки підвищення рівня сервісу в умовах транспортно-пересадочних вузлів швидкісних залізничних магістралейuk_UA
dc.title.alternativeTrends to improving service level in conditions of transport hubs on high speed railuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 168

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lomotko.pdf283.39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.