Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/13160
Назва: Forming an automated technology to manage freight transportation along a direction
Інші назви: Формування автоматизованої технології управління вантажними перевезеннями на напрямку
Автори: Butko, Tetiana
Kostiennikov, Oleksii
Parkhomenko, Larysa
Prokhorov, Viktor
Bogomazova, Ganna
Ключові слова: railway transport
first and last miles
operation costs
risk function
залізничний транспорт
перша та остання милі
експлуатаційні витрати
функція ризику
Дата публікації: 2019
Видавництво: Технологічний центр
Бібліографічний опис: Butko Т. Forming an automated technology to manage freight transportation along a direction / T. Butko, O. Kostiennikov, L. Parkhomenko, V. Prokhorov, G. Bogomazova // Eastern-European Journal of Enterprise Technologies. - 2019. - Vol. 1, №3 (97). - P. 6-13.
Серія/номер: Control processes;
Короткий огляд (реферат): EN: The study investigated the process of rolling stock movement along a direction and took into consideration possible risks during transportation of freight. It revealed the main reasons, which cause effects of the first and last mile. They include, namely, the lack of the required number of technically sound rolling stock on scheduled time and significant difficulties with the passage of trains, specifically through port and border stations.
UA: Досліджено процес переміщення рухомого складу на напрямку, що враховує можливі ризики при перевезенні вантажу. Виявлено основні причини, що ведуть до виникнення ефекту першої та останньої милі. А саме, відсутність необхідної кількості технічно справного рухомого складу у встановлені терміни та істотні труднощі із пропуском поїздів, зокрема через припортові та прикордонні станції. Формалізовано технологічний процес перевезення вантажу на напрямку у вигляді оптимізаційної математичної моделі процесу просування вантажних вагонів. Цільова функція моделі представляє сукупні експлуатаційні витрати та заснована на використанні інтеграла Лебега-Стілт’єса, що враховує ефект першої та останньої милі. Модель також враховує можливі ризики, що виникають у процесі експлуатації вагонів. Сформовану оптимізаційну модель доцільно віднести до задач стохастичного програмування.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/13160
ISSN: 1729-3774 (print); 1729-4061 (online)
Розташовується у зібраннях:2019

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Butko.pdf521.13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.