Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/13182
Title: Вплив корпоративної культури на конкурентоспроможність підприємств
Authors: Гриценко, Наталя Валеріївна
Issue Date: 2017
Publisher: Харківський торговельно- економічний інститут
Citation: Гриценко Н. В. Вплив корпоративної культури на конкурентоспроможність підприємств / Н.В. Гриценко // Конкурентоспроможність підприємств в умовах трансформаційних процесів в економіці України : збірник матеріалів ІІ Міжвузівської науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених. – 2017. – С. 98-99.
Abstract: Кожне підприємство прагне захопити лідерство в конкурентній боротьбі своїми засобами. Залежно від результатівності цих дій підприємство може отримати собі конкурентну перевагу, яка виступає основою забезпечення конкурентоспроможності підприємства, а також складовою частиною його стратегічного потенціалу. Саме конкурентна перевага є запорукою міцної конкурентної позиції підприємства і визначає характер його конкурентної стратегії.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/13182
Appears in Collections:2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Гриценко.pdf1.48 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.