Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/13187
Назва: Сучасні показники вимірювання результативності маркетингової діяльності підприємства
Автори: Громова, Олена Володимирівна
Дата публікації: 2017
Видавництво: Державний університет телекомунікацій
Бібліографічний опис: Громова О. В. Сучасні показники вимірювання результативності маркетингової діяльності підприємства / О. В. Громова // Маркетинг майбутнього: виклики та реалії : матеріали І міжнародної науково-практичної конференції. - 2017. - С. 63-64.
Короткий огляд (реферат): Кожен топ-менеджер прагне зрозуміти, наскільки маркетинг підприємства відповідає цілям і існуючій ринковій ситуації. Оцінка ефективності маркетингу є досить складним завданням - не завжди надається можливість вирахувати кількісний ефект, одержуваний за рахунок маркетингових заходів. Проте, існує безліч різних підходів щодо вирішення даної проблеми, що і дозволяє виділити класифікацію методів оцінки ефективності маркетингу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/13187
Розташовується у зібраннях:2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Громова.pdf935.92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.