Пошук


Поточні фільтри:


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-6 зі 6.
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2018Застосування концепції позиціонування бренда ПАТ "Укрзалізниця" з метою підвищення конкурентоспроможності пасажирських перевезеньЗоріна, Олена Іванівна; Нескуба, Тетяна Володимирівна; Zorina, O. I.; Neskuba, T. V.
2020Роль залізничного транспорту у забезпеченні ефективності функціонування інтегративних логістичних системЗоріна, Олена Іванівна; Нескуба, Тетяна Володимирівна; Мкртичьян, Олена Миколаївна
2021Маркетингові підходи до забезпечення ефективності діяльності підприємств в умовах ринкуЗоріна, Олена Іванівна; Нескуба, Тетяна Володимирівна; Мкртичьян, Олена Миколаївна
2021Фактори забезпечення ефективності маркетингових стратегій розподілу продукціїЗоріна, Олена Іванівна; Нескуба, Тетяна Володимирівна; Сиволовська, Олена Вікторівна
2018Підходи до розробки стратегії позиціонування ПАТ «Українська залізниця»Зоріна, Олена Іванівна; Нескуба, Тетяна Володимирівна
2018Формування бренду як складової конкурентоспроможності підприємстваЗоріна, Олена Іванівна; Нескуба, Тетяна Володимирівна; Zorina, O.I.; Neskuba, T.V.