Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/13757
Title: Застосування концепції позиціонування бренда ПАТ "Укрзалізниця" з метою підвищення конкурентоспроможності пасажирських перевезень
Other Titles: Application of the brand positioning concept of PC “Ukrzaliznitsa” with the aim of increasing the competitiveness of passenger transportation
Authors: Зоріна, Олена Іванівна
Нескуба, Тетяна Володимирівна
Zorina, O. I.
Neskuba, T. V.
Keywords: бренд
точки диференціації залізничних пасажирських перевезень
точки паритету пасажирських залізничних перевезень
конкурентоспроможність пасажирських перевезень
brand
points of differentiation of rail passenger traffic
parity point of passenger rail transport
competitiveness of passenger traffic
Issue Date: 2018
Publisher: Міжнародний гуманітарний університет
Citation: Зоріна О. І. Застосування концепції позиціонування бренда ПАТ "Укрзалізниця" з метою підвищення конкурентоспроможності пасажирських перевезень / О. І. Зоріна, Т. В. Нескуба // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Економіка і менеджмент. - 2018. - Вип. 31. - С. 4-7.
Series/Report no.: Економіка і менеджмент;
Abstract: UA: У статті визначено точки диференціації і точки паритету як головні інструменти застосування концепції позиціонування бренда ПАТ «Укрзалізниця» для підвищення конкурентоспроможності пасажирських перевезень.
EN: The article defines points of differentiation and points of parity as the main tools for applying the brand positioning concept of PC “Ukrzaliznytsia” to enhance the competitiveness of passenger traffic.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/13757
ISSN: 2413-2675 (print)
Appears in Collections:2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zorina.pdf396.72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.