Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/13757
Назва: Застосування концепції позиціонування бренда ПАТ "Укрзалізниця" з метою підвищення конкурентоспроможності пасажирських перевезень
Інші назви: Application of the brand positioning concept of PC “Ukrzaliznitsa” with the aim of increasing the competitiveness of passenger transportation
Автори: Зоріна, Олена Іванівна
Нескуба, Тетяна Володимирівна
Zorina, O. I.
Neskuba, T. V.
Ключові слова: бренд
точки диференціації залізничних пасажирських перевезень
точки паритету пасажирських залізничних перевезень
конкурентоспроможність пасажирських перевезень
brand
points of differentiation of rail passenger traffic
parity point of passenger rail transport
competitiveness of passenger traffic
Дата публікації: 2018
Видавництво: Міжнародний гуманітарний університет
Бібліографічний опис: Зоріна О. І. Застосування концепції позиціонування бренда ПАТ "Укрзалізниця" з метою підвищення конкурентоспроможності пасажирських перевезень / О. І. Зоріна, Т. В. Нескуба // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Економіка і менеджмент. - 2018. - Вип. 31. - С. 4-7.
Серія/номер: Економіка і менеджмент;
Короткий огляд (реферат): UA: У статті визначено точки диференціації і точки паритету як головні інструменти застосування концепції позиціонування бренда ПАТ «Укрзалізниця» для підвищення конкурентоспроможності пасажирських перевезень.
EN: The article defines points of differentiation and points of parity as the main tools for applying the brand positioning concept of PC “Ukrzaliznytsia” to enhance the competitiveness of passenger traffic.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/13757
ISSN: 2413-2675 (print)
Розташовується у зібраннях:2018

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zorina.pdf396.72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.