Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/13245
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБалака, Євгеній Іванович-
dc.contributor.authorЛючков, Дмитро Степанович-
dc.contributor.authorРезуненко, Марина Євгенівна-
dc.contributor.authorBalaka, E. I.-
dc.contributor.authorLyuchkov, D.S.-
dc.contributor.authorRezunenko, M.E.-
dc.date.accessioned2023-01-09T15:58:19Z-
dc.date.available2023-01-09T15:58:19Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationБалака Є. І. Підвищення рівня освіти абітурієнтів з сільської місцевості / Є.І. Балака, Д.С. Лючков, М.Є. Резуненко // Наукові записки кафедри педагогіки. - 2018. - № 48. - С. 6-18.uk_UA
dc.identifier.issn2074-8167-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/13245-
dc.description.abstractUA: З року в рік на протязі останніх десятиліть спостерігається стійка тенденція зниження рівня знань з фізико –математичних і природознавчих дисциплін у випускників середніх шкіл, що вступають до технічних вишів.Більшою мірою це стосується абітурієнтів, що отримали повну середню освіту вшколах сільської місцевості. Наслідком цього є: суттєве зменшення зацікавленості серед сільської молоді в отриманні вищої технічної освіти; віддання переваги вишам гуманітарного напрямку; проблеми та складності, з якими стискаються випускники сільських шкіл при вивчанні математики, фізики на перших курсах технічних вишів. Основними причинами цього є: по-перше, значні труднощі щодо укомплектуванні віддалених сільських шкіл високофаховими вчительськими кадрами внаслідок складних побутових умов і низької заробітної плати, а, по-друге –відсутність сучасних навчальних лабораторій, комп’ютерних класів, можливості користування мережею Internet в умовах вкрай обмеженого фінансування місцевими органами влади. У статті наведено поглиблений аналіз цих причин, статистичні дані успішності студентів молодших курсів з фізико-математичних дисциплін –випускників сільських таміських шкіл, розглянуто досвід роботи української гімназії на початку ХХстоліття. Обґрунтовано пропозиції щодо вирішення цих проблем на основі реструктуризації малокомплектних шкіл.uk_UA
dc.description.abstractEN: From year to year, over the past decades there has been a steady decline in thelevel ofknowledge in physical, mathematical and natural disciplines among graduates of secondary schools entering technical universities.To a greater extent, this applies to applicants who have completed a full secondary education in rural schools. The consequence of this is: a significant decrease in interest among rural youth inobtaining higher technical education; giving priority to higher education institutions ofthehumanitarian direction; problems and difficulties faced by graduates of rural schools in the study ofmathematics, physics at the first courses of technical universities.The main reasons for this are: firstly, the considerable difficulties in staffing remote rural schools with highly professional teachers due to difficult living conditions and low wages, and secondly, the lack of modern educational laboratories, computer classes, the possibility of using the Internet in an extremely limited financing by local authorities.The article gives in-depth analysis of these reasons, statistical data on the progress of students in the lower courses of physical and mathematical disciplines -graduates of rural and urban schools, the experience of the Ukrainian gymnasium at the beginning of the 20th century is considered. The proposals for solving these problems based on the restructuring of small schools are substantiated.-
dc.publisherХарківський національний університет імені В. Н. Каразінаuk_UA
dc.subjectшколаuk_UA
dc.subjectабітурієнтиuk_UA
dc.subjectфізикаuk_UA
dc.subjectматематикаuk_UA
dc.subjectорганізація навчанняuk_UA
dc.subjectтехнічні вишіuk_UA
dc.subjectschooluk_UA
dc.subjectuniversity entrantsuk_UA
dc.subjectphysicsuk_UA
dc.subjectmathematicsuk_UA
dc.subjecttraining organizationuk_UA
dc.subjecttechnical universitiesuk_UA
dc.titleПідвищення рівня освіти абітурієнтів з сільської місцевостіuk_UA
dc.title.alternativeRaising the level of education of applicants from rural areasuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Balaka.pdf6.35 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.