Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/13245
Назва: Підвищення рівня освіти абітурієнтів з сільської місцевості
Інші назви: Raising the level of education of applicants from rural areas
Автори: Балака, Євгеній Іванович
Лючков, Дмитро Степанович
Резуненко, Марина Євгенівна
Balaka, E. I.
Lyuchkov, D.S.
Rezunenko, M.E.
Ключові слова: школа
абітурієнти
фізика
математика
організація навчання
технічні виші
school
university entrants
physics
mathematics
training organization
technical universities
Дата публікації: 2018
Видавництво: Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
Бібліографічний опис: Балака Є. І. Підвищення рівня освіти абітурієнтів з сільської місцевості / Є.І. Балака, Д.С. Лючков, М.Є. Резуненко // Наукові записки кафедри педагогіки. - 2018. - № 48. - С. 6-18.
Короткий огляд (реферат): UA: З року в рік на протязі останніх десятиліть спостерігається стійка тенденція зниження рівня знань з фізико –математичних і природознавчих дисциплін у випускників середніх шкіл, що вступають до технічних вишів.Більшою мірою це стосується абітурієнтів, що отримали повну середню освіту вшколах сільської місцевості. Наслідком цього є: суттєве зменшення зацікавленості серед сільської молоді в отриманні вищої технічної освіти; віддання переваги вишам гуманітарного напрямку; проблеми та складності, з якими стискаються випускники сільських шкіл при вивчанні математики, фізики на перших курсах технічних вишів. Основними причинами цього є: по-перше, значні труднощі щодо укомплектуванні віддалених сільських шкіл високофаховими вчительськими кадрами внаслідок складних побутових умов і низької заробітної плати, а, по-друге –відсутність сучасних навчальних лабораторій, комп’ютерних класів, можливості користування мережею Internet в умовах вкрай обмеженого фінансування місцевими органами влади. У статті наведено поглиблений аналіз цих причин, статистичні дані успішності студентів молодших курсів з фізико-математичних дисциплін –випускників сільських таміських шкіл, розглянуто досвід роботи української гімназії на початку ХХстоліття. Обґрунтовано пропозиції щодо вирішення цих проблем на основі реструктуризації малокомплектних шкіл.
EN: From year to year, over the past decades there has been a steady decline in thelevel ofknowledge in physical, mathematical and natural disciplines among graduates of secondary schools entering technical universities.To a greater extent, this applies to applicants who have completed a full secondary education in rural schools. The consequence of this is: a significant decrease in interest among rural youth inobtaining higher technical education; giving priority to higher education institutions ofthehumanitarian direction; problems and difficulties faced by graduates of rural schools in the study ofmathematics, physics at the first courses of technical universities.The main reasons for this are: firstly, the considerable difficulties in staffing remote rural schools with highly professional teachers due to difficult living conditions and low wages, and secondly, the lack of modern educational laboratories, computer classes, the possibility of using the Internet in an extremely limited financing by local authorities.The article gives in-depth analysis of these reasons, statistical data on the progress of students in the lower courses of physical and mathematical disciplines -graduates of rural and urban schools, the experience of the Ukrainian gymnasium at the beginning of the 20th century is considered. The proposals for solving these problems based on the restructuring of small schools are substantiated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/13245
ISSN: 2074-8167
Розташовується у зібраннях:2018

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Balaka.pdf6.35 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.