Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/13294
Назва: Особливості впровадження дуальної системи навчання в освітній процес
Автори: Бугаєць, Наталія Володимирівна
Дата публікації: 2021
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Бугаєць Н. В. Особливості впровадження дуальної системи навчання в освітній процес / Н. В. Бугаєць // Проблеми впровадження дистанційної та дуальної форм здобуття вищої освіти в Українському державному університеті залізничного транспорту : тези наук.-метод. конф. (24–25 листопада 2021 року). - Харків : УкрДУЗТ, 2021. - С. 50.
Короткий огляд (реферат): Впровадження дуальної системи навчання в освітній процес можна розглядати як один з ефективних шляхів професійної підготовки кадрів на залізничному транспорті. Дуальний вид навчання передбачає поєднання практичної частини підготовки, яка відбувається безпосередньо на виробництві (частина практичних занять і виконання виробничої практики), і теоретичної форми навчання, яка відбувається безпосередньо в навчальному закладі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/13294
Розташовується у зібраннях:Проблеми впровадження дистанційної та дуальної форм здобуття вищої освіти в Українському державному університеті залізничного транспорту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бугаєць.pdf1.98 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.