Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/13389
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДергоусова, Алла Олександрівна-
dc.contributor.authorСиволовська, Олена Вікторівна-
dc.date.accessioned2023-01-18T21:29:14Z-
dc.date.available2023-01-18T21:29:14Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationДергоусова А. О. Запровадження дуальної освіти для здобувачів вищої освіти-маркетологів / А. О. Дергоусова, О. В. Сиволовська // Проблеми впровадження дистанційної та дуальної форм здобуття вищої освіти в Українському державному університеті залізничного транспорту : тези наук.-метод. конф. (24–25 листопада 2021 року). - Харків : УкрДУЗТ, 2021. - С. 85-86.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/13389-
dc.description.abstractСьогодні поряд із важливістю доступного подання теоретичного матеріалу студентам у стінах університету гостро постає питання засвоєння цього матеріалу на практиці. Економічна освіта вирізняється своєю більш теоретичною основою. Але вона не має значення без практичного застосування цих знань на підприємстві.uk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет залізничного транспортуuk_UA
dc.titleЗапровадження дуальної освіти для здобувачів вищої освіти-маркетологівuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Проблеми впровадження дистанційної та дуальної форм здобуття вищої освіти в Українському державному університеті залізничного транспорту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дергоусова.pdf1.98 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.