Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/13389
Назва: Запровадження дуальної освіти для здобувачів вищої освіти-маркетологів
Автори: Дергоусова, Алла Олександрівна
Сиволовська, Олена Вікторівна
Дата публікації: 2021
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Дергоусова А. О. Запровадження дуальної освіти для здобувачів вищої освіти-маркетологів / А. О. Дергоусова, О. В. Сиволовська // Проблеми впровадження дистанційної та дуальної форм здобуття вищої освіти в Українському державному університеті залізничного транспорту : тези наук.-метод. конф. (24–25 листопада 2021 року). - Харків : УкрДУЗТ, 2021. - С. 85-86.
Короткий огляд (реферат): Сьогодні поряд із важливістю доступного подання теоретичного матеріалу студентам у стінах університету гостро постає питання засвоєння цього матеріалу на практиці. Економічна освіта вирізняється своєю більш теоретичною основою. Але вона не має значення без практичного застосування цих знань на підприємстві.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/13389
Розташовується у зібраннях:Проблеми впровадження дистанційної та дуальної форм здобуття вищої освіти в Українському державному університеті залізничного транспорту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дергоусова.pdf1.98 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.