Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/13532
Назва: Змішане навчання та тестування: особливості, платформи та проблема академічної доброчесності
Автори: Єремєєва, Катерина Андріївна
Дата публікації: 2020
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Єремєєва К. А. Змішане навчання та тестування: особливості, платформи та проблема академічної доброчесності / К. А. Єремєєва // Проблеми впровадження змішаного навчання в Українському державному університеті залізничного транспорту : тези наук.- метод. конф. кафедр ун-ту (25-26 листопада 2020 року). - Харків : УкрДУЗТ, 2020. - С. 57-59.
Короткий огляд (реферат): Упровадження змішаного навчання актуалізує питання впровадження таких засобів перевірки знань студентів, які б давали змогу охопити більшу аудиторію, велику кількість тем за менший проміжок часу. Саме цим вимогам відповідає онлайн-тестування.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/13532
Розташовується у зібраннях:Проблеми впровадження змішаного навчання в Українському державному університеті залізничного транспорту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Єремєєва.pdf1.57 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.