Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/13541Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Пономаренко, Віталій Євгенович | - |
| dc.date.accessioned | 2023-02-03T11:50:19Z | - |
| dc.date.available | 2023-02-03T11:50:19Z | - |
| dc.date.issued | 2020 | - |
| dc.identifier.citation | Пономаренко В. Є. Ефективність навчання: дистанційна та традиційна школа / В. Є. Пономаренко // Проблеми впровадження змішаного навчання в Українському державному університеті залізничного транспорту : тези наук.- метод. конф. кафедр ун-ту (25-26 листопада 2020 року). - Харків : УкрДУЗТ, 2020. - С. 67. | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/13541 | - |
| dc.description.abstract | Розуміння та трактування ефективності дуже різне, ми будемо спиратися на обсяг і сукупність знань та навичок, котрі отримують учні під час занять. За цим показником лідирує дистанційна форма навчання. | uk_UA |
| dc.publisher | Український державний університет залізничного транспорту | uk_UA |
| dc.title | Ефективність навчання: дистанційна та традиційна школа | uk_UA |
| dc.type | Thesis | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | Проблеми впровадження змішаного навчання в Українському державному університеті залізничного транспорту | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Пономаренко.pdf | 1.57 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.