Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/13541| Назва: | Ефективність навчання: дистанційна та традиційна школа |
| Автори: | Пономаренко, Віталій Євгенович |
| Дата публікації: | 2020 |
| Видавництво: | Український державний університет залізничного транспорту |
| Бібліографічний опис: | Пономаренко В. Є. Ефективність навчання: дистанційна та традиційна школа / В. Є. Пономаренко // Проблеми впровадження змішаного навчання в Українському державному університеті залізничного транспорту : тези наук.- метод. конф. кафедр ун-ту (25-26 листопада 2020 року). - Харків : УкрДУЗТ, 2020. - С. 67. |
| Короткий огляд (реферат): | Розуміння та трактування ефективності дуже різне, ми будемо спиратися на обсяг і сукупність знань та навичок, котрі отримують учні під час занять. За цим показником лідирує дистанційна форма навчання. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/13541 |
| Розташовується у зібраннях: | Проблеми впровадження змішаного навчання в Українському державному університеті залізничного транспорту |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Пономаренко.pdf | 1.57 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.