Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/13541
Назва: Ефективність навчання: дистанційна та традиційна школа
Автори: Пономаренко, Віталій Євгенович
Дата публікації: 2020
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Пономаренко В. Є. Ефективність навчання: дистанційна та традиційна школа / В. Є. Пономаренко // Проблеми впровадження змішаного навчання в Українському державному університеті залізничного транспорту : тези наук.- метод. конф. кафедр ун-ту (25-26 листопада 2020 року). - Харків : УкрДУЗТ, 2020. - С. 67.
Короткий огляд (реферат): Розуміння та трактування ефективності дуже різне, ми будемо спиратися на обсяг і сукупність знань та навичок, котрі отримують учні під час занять. За цим показником лідирує дистанційна форма навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/13541
Розташовується у зібраннях:Проблеми впровадження змішаного навчання в Українському державному університеті залізничного транспорту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пономаренко.pdf1.57 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.