Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/13548
Назва: Психолого-педагогічні особливості комунікації в умовах дистанційного навчання
Автори: Сивогракова, Заріна Анатоліївна
Дата публікації: 2020
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Сивогракова З. А. Психолого-педагогічні особливості комунікації в умовах дистанційного навчання / З. А. Сивогракова // Проблеми впровадження змішаного навчання в Українському державному університеті залізничного транспорту : тези наук.- метод. конф. кафедр ун-ту (25-26 листопада 2020 року). - Харків : УкрДУЗТ, 2020. - С. 76-77.
Короткий огляд (реферат): Досвід дистанційного навчанн показав, що важливими щодо якості міжсуб’єктної взаємодії є, зокрема: розвиток у всіх учасників освітнього процесу навичок письмової комунікації, рефлексії, здатності вербалізувати комплексні афективно-мисленнєві уявлення і враження; навички грамотної організації часу; вольової регуляції, здатності витримувати напругу очікування, розуміння і прийняття змісту зворотного зв’язку, дисципліни у послідовності комунікативних дій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/13548
Розташовується у зібраннях:Проблеми впровадження змішаного навчання в Українському державному університеті залізничного транспорту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сивогракова.pdf1.57 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.