Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/13551
Title: Захист об’єктів транспортної інфраструктури від електричних і вібраційних впливів наземного рейкового транспорту
Other Titles: Protection of transport infrastructure objects from electrical and vibration impacts of surface rail transport
Authors: Плугін, Дмитро Артурович
Плугін, Андрій Аркадійович
Борзяк, Ольга Сергіївна
Палант, Олена Валентинівна
Савченко, Олександр Михайлович
Plugin, D.A.
Plugin, A.A.
Borziak, O.S.
Palant, O.V.
Savchenko, O.M.
Keywords: трамвайна колія
струми витоку
вібрація
шум
tramway
leakage currents
vibration
noise
Issue Date: 2017
Publisher: Харківський державний технічний університет будівництва та архітектури
Citation: Плугін Д. А. Захист об’єктів транспортної інфраструктури від електричних і вібраційних впливів наземного рейкового транспорту / Д. А. Плугін, А. А. Плугін, О. С. Борзяк, О. В. Палант, О. М. Савченко // Науковий вісник будівництва. - 2017. - Т. 90, № 4. - С. 250-254.
Abstract: UA: Для зниження електричних і вібраційних впливів на конструкції будівель і споруд в місті Харкові застосовують конструкції трамвайних колій з рейками ізольованими від підрейкової основи поліуретановим композитом (система ERS). Для зниження вібраційних коливань в системі ERS і зниження витрати поліуретанового композиту розроблені спеціальні бетонні прирейкові вкладиші. Проведено дослідження електричного опору між трамвайними рейками і оточуючими конструкціями, а також вібрації на оточуючих конструкціях. Встановлено, що вібраційний вплив колії ERS значно нижче, а електричний опір – в чотири рази вище, ніж у традиційної колії.
EN: To decrease the electrical and vibration effects in the city of Kharkov, the tram tracks with rails isolated from the under-rail base with polyurethane composite (embedded rail systems ERS) began to be applied. In order to make to reduce vibration of ERS and reduce consumption of the composite, special concrete liners were developed. Investigations of the electrical resistance between tram rails and surrounding structures, as well as vibration on surrounding structures, were carried out. It is established that the electrical resistance of ERS is four times higher and the vibrational effect is much lower than these factors for the conventional track.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/13551
ISSN: 2311-7257 (print); 2708-6194 (online)
Appears in Collections:2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Plugin.pdf1.13 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.