Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/13554
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПлугін, Дмитро Артурович-
dc.date.accessioned2023-02-04T08:50:22Z-
dc.date.available2023-02-04T08:50:22Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationПлугін Д. А. Дослідження й розвиток кількісних уявлень про мікроструктуру сталі: механізм зношування й тріщиноутворення залізничних рейок / Д. А. Плугін // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Серія : Хімія, хімічна технологія та екологія. - 2013. - № 64. - С. 129-142.uk_UA
dc.identifier.issn2079-0821 (print); 2708-5252 (online)-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/13554-
dc.description.abstractUA: Представлені нові теоретичні положення, і теорії механічних властивостей сталі, зокрема рейок, на основі реальної структури і електроповерхневих властивостей, явищ і процесів. Встановлено, що руйнування кристалічної решітки металу може відбуватися як шляхом відриву атомів, при якому решітки відразу розпадаються на дві частини, так і шляхом зсуву атомів, при якому решітка, поступово деформуючись, розпадається тільки після значного викривлення. Доведено, що наявний на рейці електричний потенціал створює в ній додаткові механічні напруги.uk_UA
dc.description.abstractEN: Presented new theoretical concepts and theories of the mechanical properties of steel, particularly railway rails, based on the real structure and surface electrical properties, phenomena and processes. Found that the destruction of the crystal lattice of the metal can occur through separation of the atoms, wherein the lattice immediately split into two parts, and by displacing atoms, wherein the lattice is gradually deformed, decays only after a significant curvature. It is proved, that an on railway rails electric potential it creates additional mechanical strain.-
dc.publisherНаціональний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesХімія, хімічна технологія та екологія;-
dc.subjectзалізнична рейкаuk_UA
dc.subjectферитuk_UA
dc.subjectцементитuk_UA
dc.subjectмікроструктураuk_UA
dc.subjectелектроповерхневий потенціалuk_UA
dc.subjectміцністьuk_UA
dc.subjectтріщинаuk_UA
dc.subjectруйнуванняuk_UA
dc.subjectrailway railsuk_UA
dc.subjectferriteuk_UA
dc.subjectcementiteuk_UA
dc.subjectmicrostructureuk_UA
dc.subjectelectrosurface potentialuk_UA
dc.subjectstrengthuk_UA
dc.subjectcrackuk_UA
dc.subjectdestructionuk_UA
dc.titleДослідження й розвиток кількісних уявлень про мікроструктуру сталі: механізм зношування й тріщиноутворення залізничних рейокuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:2013

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Plugin.pdf267.32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.