Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/13554| Назва: | Дослідження й розвиток кількісних уявлень про мікроструктуру сталі: механізм зношування й тріщиноутворення залізничних рейок |
| Автори: | Плугін, Дмитро Артурович |
| Ключові слова: | залізнична рейка ферит цементит мікроструктура електроповерхневий потенціал міцність тріщина руйнування railway rails ferrite cementite microstructure electrosurface potential strength crack destruction |
| Дата публікації: | 2013 |
| Видавництво: | Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут" |
| Бібліографічний опис: | Плугін Д. А. Дослідження й розвиток кількісних уявлень про мікроструктуру сталі: механізм зношування й тріщиноутворення залізничних рейок / Д. А. Плугін // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Серія : Хімія, хімічна технологія та екологія. - 2013. - № 64. - С. 129-142. |
| Серія/номер: | Хімія, хімічна технологія та екологія; |
| Короткий огляд (реферат): | UA: Представлені нові теоретичні положення, і теорії механічних властивостей сталі, зокрема рейок,
на основі реальної структури і електроповерхневих властивостей, явищ і процесів. Встановлено,
що руйнування кристалічної решітки металу може відбуватися як шляхом відриву атомів, при
якому решітки відразу розпадаються на дві частини, так і шляхом зсуву атомів, при якому решітка,
поступово деформуючись, розпадається тільки після значного викривлення. Доведено, що наявний
на рейці електричний потенціал створює в ній додаткові механічні напруги. EN: Presented new theoretical concepts and theories of the mechanical properties of steel, particularly railway rails, based on the real structure and surface electrical properties, phenomena and processes. Found that the destruction of the crystal lattice of the metal can occur through separation of the atoms, wherein the lattice immediately split into two parts, and by displacing atoms, wherein the lattice is gradually deformed, decays only after a significant curvature. It is proved, that an on railway rails electric potential it creates additional mechanical strain. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/13554 |
| ISSN: | 2079-0821 (print); 2708-5252 (online) |
| Розташовується у зібраннях: | 2013 |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Plugin.pdf | 267.32 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.