Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/13559
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorVoronin, Serhii-
dc.contributor.authorSkoryk, Oleksii-
dc.contributor.authorKorostelov, Yevhen-
dc.date.accessioned2023-02-04T16:16:22Z-
dc.date.available2023-02-04T16:16:22Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationVoronin S. Determination of rational roughnes of the side surface of the rail top in curved sections of the underground railway track / S. Voronin, O. Skoryk, Ye. Korostelov // Eastern-European Journal of Enterprise Technologies. - 2016. - Vol. 4, № 1(82). - С. 11-17.uk_UA
dc.identifier.issn1729-3774 (print); 1729-4061 (online)-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/13559-
dc.description.abstractEN: This work provides a series of studies are aimed at determining the forces acting in the contact «wheel-rail» in curvilinear sections of the underground railway track. To define the dependence of the friction coefficient on the parameters of microgeometry of contact surfaces, the technique of laboratory tests on a friction machine was developed. The laboratory tests were carried out on the friction machine by testing specially made models, whose material directly and size in conversion corresponds to the components of the contact «wheel-rail». In order to determine parameters of force impact on model samples, calculation of contact voltages, which occur in the real contact under conditions of unlubricated friction and their conversion into the «modeling» contact were performed.uk_UA
dc.description.abstractUA: Наведені результати теоретичних та експериментальних досліджень впливу шорсткості поверхонь на трібологічні властивості контакту «колесо­рейка» в криволінійних ділянках колії метрополі­тену. За результатами досліджень вста­новлені значення раціональної шорсткос­ті контактуючих поверхонь, що послугує передумовою створення технології пре­вентивного шліфування рейок для упо­вільнення їх зносу при русі в криволінійних ділянках колії метрополітену.-
dc.publisherТехнологічний центрuk_UA
dc.relation.ispartofseriesIndustrial and Technology Systems;-
dc.subjectcontact voltagesuk_UA
dc.subjectmodel samplesuk_UA
dc.subjectrational roughnessuk_UA
dc.subject«wheel-rail»uk_UA
dc.subjectunderground railway trackuk_UA
dc.subjectконтактні напружен­ня-
dc.subjectмодельні зразки-
dc.subjectраціональна шор­сткість-
dc.subject«колесо­-рейка»-
dc.subjectколія метро­політену-
dc.titleDetermination of rational roughnes of the side surface of the rail top in curved sections of the underground railway trackuk_UA
dc.title.alternativeВизначення раціональної шорсткості бокової поверхні голівки рейки в криволінійних ділянках колії метрополітену-
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2016

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Voronin.pdf1.11 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.