Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/13559
Назва: Determination of rational roughnes of the side surface of the rail top in curved sections of the underground railway track
Інші назви: Визначення раціональної шорсткості бокової поверхні голівки рейки в криволінійних ділянках колії метрополітену
Автори: Voronin, Serhii
Skoryk, Oleksii
Korostelov, Yevhen
Ключові слова: contact voltages
model samples
rational roughness
«wheel-rail»
underground railway track
контактні напружен­ня
модельні зразки
раціональна шор­сткість
«колесо­-рейка»
колія метро­політену
Дата публікації: 2016
Видавництво: Технологічний центр
Бібліографічний опис: Voronin S. Determination of rational roughnes of the side surface of the rail top in curved sections of the underground railway track / S. Voronin, O. Skoryk, Ye. Korostelov // Східно-Європейський журнал передових технологій. - 2016. - Т. 4, № 1(82). - С. 11-17.
Серія/номер: Industrial and Technology Systems
Короткий огляд (реферат): EN: This work provides a series of studies are aimed at determining the forces acting in the contact «wheel-rail» in curvilinear sections of the underground railway track. To define the dependence of the friction coefficient on the parameters of microgeometry of contact surfaces, the technique of laboratory tests on a friction machine was developed. The laboratory tests were carried out on the friction machine by testing specially made models, whose material directly and size in conversion corresponds to the components of the contact «wheel-rail». In order to determine parameters of force impact on model samples, calculation of contact voltages, which occur in the real contact under conditions of unlubricated friction and their conversion into the «modeling» contact were performed.
UA: Наведені результати теоретичних та експериментальних досліджень впливу шорсткості поверхонь на трібологічні властивості контакту «колесо­рейка» в криволінійних ділянках колії метрополі­тену. За результатами досліджень вста­новлені значення раціональної шорсткос­ті контактуючих поверхонь, що послугує передумовою створення технології пре­вентивного шліфування рейок для упо­вільнення їх зносу при русі в криволінійних ділянках колії метрополітену.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/13559
ISSN: 1729-3774 (print); 1729-4061 (online)
Розташовується у зібраннях:2016

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Voronin.pdf1.11 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.