Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/13615
Назва: Універсальний піввагон
Автори: Панченко, Сергій Володимирович
Фомін, Олексій Вікторович
Ватуля, Гліб Леонідович
Ловська, Альона Олександрівна
Рибін, Андрій Вікторович
Ключові слова: піввагон
екіпажна частина
двовісний візок
автозчепний пристрій
гальмівне обладнання
рама
балка
Дата публікації: 2022
Видавництво: Державне підприємство “Український інститут інтелектуальної власності”
Бібліографічний опис: Пат. № 151576 Україна Універсальний піввагон / винахідники : С. В. Панченко, О. В. Фомін, Г. Л. Ватуля, А. О. Ловська, А. В. Рибін ; володілець : Український державний університет залізничного транспорту ; представник : С. В. Панченко ; заявл. 26.11.2021 ; опубл. 17.08.2022, Бюл. № 33.
Короткий огляд (реферат): Залізничний піввагон складається з модуля екіпажної частини, що містить два двовісних візка, модуля автозчепного пристрою, модуля гальмівного обладнання, модуля рами з хребтовою, кінцевими, проміжними балками, і модуля кузова, який містить дві бокові стіни, що мають обшивку і каркас, який складається із верхнього та нижнього обв'язувань, стійок вертикальних, та дві торцеві стіни, що мають обшивку і каркас, який складається із верхнього та нижнього обв'язувань, стійок бокових та проміжних. При цьому балка хребтова має замкнутий коробчатий переріз, заповнений матеріалом з енергопоглинаючими властивостями, зверху на хребтовій балці встановлений двотавр, в зонах взаємодії хребтової балки зі шворневими розміщуються гофри для її підсилення, а від задніх упорів автозчепів по діагоналях до шворневих балок (зони розміщення крайніх підсилюючих діафрагм) розміщуються розкоси, що дозволяє частково розвантажити хребтову балку при дії повздовжніх навантажень на неї.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/13615
Розташовується у зібраннях:2022

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
patent151576.pdf265.82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.