Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/13663
Назва: Цифровізація як нова парадигма управління підприємствами туристичної індустрії
Інші назви: Digitalization as a new paradigm for managing tourism industry enterprises
Автори: Токмакова, Ірина Василівна
Войтов, Іван Миколайович
Стратієнко, Т. І.
Давидова, К. О.
Tokmakova, I.V.
Voytov, I.M.
Stratienko, T.I.
Davydova, K.O.
Ключові слова: цифровізація
підприємство
туристична індустрія
інструменти
тенденції розвитку
управління
digitalization
enterprise
tourism industry
tools
development trends
management
Дата публікації: 2022
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Токмакова І. В. Цифровізація як нова парадигма управління підприємствами туристичної індустрії / І.В. Токмакова, І.М Войтов, Т.І. Стратієнко, К.О. Давидова // Вісник економіки транспорту і промисловості. – 2022. – № 78-79. – С. 167-178.
Короткий огляд (реферат): UA: Встановлено, що цифровізація останні декілька років є головним трендом та чинником зростання бізнесу, у тому числі підприємств туристичної індустрії. Зважаючи на те, що діяльність українських підприємств туристичної галузі нині майже призупинена або суттєво ускладнена воєнними діями і відповідно спостерігається наростання кризових явищ у туристичному бізнесі, досліджуються питання впровадження інструментів цифровізації для подолання деструктивів розвитку. З метою з’ясування сутністно-змістовної характеристики цифровізації розкрито технологічний, економічний, соціальний, філософський і нормативний підходи до визначення даного поняття. На основі аналізу трактувань вчених зроблено висновок, що цифровізація підприємств туристичної індустрії − це модернізаційний процес, який тягне за собою зміни не тільки на рівні підприємств та їх бізнес-процесів, а і у структурі побудови взаємовідносин зі всіма стейкхлдерами.
EN: It is established that digitalization over the past few years is the main trend and factor business growth, including enterprises the tourism industry. Taking into account the fact that the activity Ukrainian enterprises in the tourism industry is now almost suspended or significantly complicated by military operations and, accordingly, there is an increase in crisis phenomena in the tourism business, the issues of introducing digitalization tools to overcome the destructive effects development are being investigated. It is stated that now the digitalization tourism is acquiring various forms manifestation, which include the online purchase ready-made tours formed by tour operators, and individual tours developed through mobile applications or computer software systems intended for both tour operators and tourists, and the design amateur tours through the creation online schools for novice travelers and the introduction the customization process in the provision tourist services to consumers and others. As a result, in the near future, there will be no segments in the tourism business that have not been affected by digitalization. In order to clarify the essence and content characteristics digitalization, technological, economic, social, philosophical and normative approaches to the definition of this concept are revealed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/13663
ISSN: 2075 - 4892
Розташовується у зібраннях:№ 78-79

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tokmakova.pdf7.32 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.