Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/13799
Title: Визначення оптимальної кількості вагонів у маршрутних поїздах
Determining the optimal composition of a route train
Authors: Ломотько, Денис Вікторович
Балака, Євген Іванович
Резуненко, Марина Євгенівна
Keywords: залізниця
вантажні перевезення
маршрутний потяг
кількість вагонів
залізнична інфраструктура
railway
cargoes transportation
route train
number of wagons
railway infrastructure
Issue Date: 2019
Publisher: Державна адміністрація залізничного транспорту України
Citation: Ломотько Д. В. Визначення оптимальної кількості вагонів у маршрутних поїздах / Д. В. Ломотько, Є. І. Балака, М. Є. Резуненко // Залізничний транспорт України. - 2019. - № 4. - С. 4-12.
Abstract: UA: В статті обґрунтовано концептуальний підхід до визначення критерію оптимальної кількості вагонів в маршрутному поїзді. Розроблено економіко – математичну модель визначення оптимальної кількості вагонів на основі офіційних статистичних даних роботи АТ «Укрзалізниця». Запропонована модель застосована при визначенні оптимальної кількості вагонів в поїзді для окремого маршрутного перевезення з використанням фактичних даних. Здійснено дослідження впливу окремих факторів на оптимальну кількість вагонів в маршрутному поїзді, зокрема довжина маршруту слідування поїзда, середньодобового пробігу локомотива, середньої технічної швидкості поїзда, особливостей залізничної інфраструктури. Обґрунтованість запропонованого методу та адекватність отриманої моделі підтверджується відповідним розрахунком оптимального складу вантажного поїзда.
EN: The conceptual approach to determination of the criterion of the optimal number of wagons in a route train is substantiated in the article. The economic – mathematical model of determining the optimal number of cars was developed on the basis of official statistics of the work of JSC "Ukrzaliznytsya". The proposed model was used to determine the optimal number of wagons on a train for individual route traffic using actual data. The influence of individual factors on the optimal number of wagons in the itinerary train has been investigated, in particular the length of the train following route, the average daily run of the locomotive, the average technical speed of the train, the features of the railway infrastructure. The validity of the proposed method and the adequacy of the model obtained are confirmed by a corresponding calculation of the optimal composition of the freight train.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/13799
ISSN: 2311-4061 (print)
Appears in Collections:2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lomotko.pdf440.43 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.