Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/13855
Назва: Дослідження перспектив забезпечення рухомим складом пасажирських перевезень на малозадіяних лініях залізниць України
Автори: Зіньківський, Артем Миколайович
Ключові слова: рейковий автобус
пасажирські перевезення
дизель-поїзд
оновлення парку рухомого складу
trainbus
passenger
diesel-train
fleet renewal of the rolling stock
Дата публікації: 2013
Видавництво: Донецький інститут залізничного транспорту Української державної академії залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Зіньківський А. М. Дрслідження перспектив забезпечення рухомим складом пасажирських перевезень на малозадіяних лініях залізниць України / А. М. Зіньківський // Збірник наукових праць Донецького інституту залізничного транспорту. - 2013. - № 36. - С. 129-134.
Короткий огляд (реферат): UA: Відповідно до «Програми енергозбереження на залізничному транспорті України» та «Державної цільової програми реформування залізничного транспорту» прийнято рішення про пошук рішень проблеми забезпечення пасажирських перевезень на малодіяльних лініях із збереженням руху поїздів. Одним із найбільш оптимальних методів, який прийнято до впровадження по даному питанню, являється заміна приміських поїздів, що складаються, в основному, із маневрового тепловоза та кількох пасажирських вагонів на сучасні рейкові автобуси. Вирішення питання забезпечення пасажирських перевезень таким способом дозволить значно скоротити витрати паливо-енергетичних ресурсів та дасть можливість зберегти та підтримувати низьконапружені ділянки залізниці в діючому стані та забезпечить обслуговування пасажиропотоку.
EN: According to “Programme of Energy-Saving at the Railway of Ukraine” and “State Target Programme of Railway Reforming” the decision was taken to search for solution of the problem of performing passenger transfer at minor railways preserving trains schedule (movement). One of the most efficient methods employed in relation to the issue is the replacement of local trains consisting mostly of shunting diesel locomotive and several passenger cars with modern rail buses. Such a solution of the problem of performing of passenger transfer will allow to reduce considerably the fuel and energy resources consumption, and to conserve and support lowpowered parts of the railways in effect, and to carry out passenger traffic servicing.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/13855
ISSN: 1993-5579
Розташовується у зібраннях:2013

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Зіньківський.pdf364.97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.