Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/13864
Назва: Особливості математичного моделювання динаміки кузовів вагонів при їх перевезенні на залізничних поромах
Автори: Ловська, Альона Олександрівна
Ключові слова: вагон
динаміка вагона
навантаження конструкції
залізнично-водний транспорт
залізнично-поромні перевезення
wagon
the dynamic’s of wagon
loading of construction
railway-ferry transport
railway ferry-boat transportation
Дата публікації: 2014
Видавництво: Донецький інститут залізничного транспорту Української державної академії залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Ловська А. О. Особливості математичного моделювання динаміки кузовів вагонів при їх перевезенні на залізничних поромах / А. О. Ловська // Збірник наукових праць Донецького інституту залізничного транспорту. - 2014. - № 37. - С. 84-93.
Короткий огляд (реферат): UA: В статті наведені результати досліджень динаміки кузовів вантажних вагонів при перевезенні на залізничних поромах в умовах морської хитавиці з урахуванням різних курсових кутів хвилі по відношенню до корпуса. Розглядаються основні види коливального руху вагона в умовах хвилювання моря, які впливають на міцність та стійкість його відносно палуби залізничного порома.
EN: The article deals with the freight wagon body dynamics under the operation on the railway ferry-boat in the conditions of rolling taking into account different wave route angles in relation to the ferry vessel body. Principle kinds of the wagon oscillatory movement are considered under sea roughness conditions that make impact on it’s durability and stability relatively to the vessel deck.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/13864
ISSN: 1993-5579
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lovska.pdf257.97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.