Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/14000
Назва: Дослідження наванаженості несучої конструкції напіввагона при взаємодії з грейферним ковшем
Інші назви: Research of loading of the gondola car load-bearing structure when interacting with the grapple loader
Автори: Фомін, Олексій Вікторович
Ловська, Альона Олександрівна
Павлюченков, Михайло Васильович
Fomin, O.V.
Lovska, A.O.
Pavliyuchenkov, M.V.
Ключові слова: транспортна механіка
напіввагон
несуча конструкція
міцність
навантаженість конструкції
збереження
transport mechanics
gondola car
loadbearing structure
strength
structure load
preservation
Дата публікації: 2021
Видавництво: Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля
Бібліографічний опис: Фомін О. В. Дослідження наванаженості несучої конструкції напіввагона при взаємодії з грейферним ковшем / О. В. Фомін, А. О. Ловська, М. В. Павлюченков // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. - 2021. - № 4. - С. 94-99.
Короткий огляд (реферат): UA: В матеріалах статті проведено визначення навантаженості несучої конструкції напіввагона при розвантаженні грейферним ковшем. Для забезпечення міцності верхнього обв’язування несучої конструкції напіввагона при ударній взаємодії з грейферним ковшем запропоновано впровадження в нього пружньо-в’язкого матеріалу, наприклад, еластоміру. З метою обґрунтування запропонованого рішення проведено розрахунок на міцність несучої конструкції напіввагона. При цьому використаний метод скінчених елементів, реалізований в програмному комплексі SolidWorks Simulation. Результати розрахунку підтвердили доцільність запропонованого заходу. Проведені дослідження сприятимуть зменшенню пошкоджень несучих конструкцій напіввагонів, а також підвищенню ефективності їх експлуатації.
EN: Ensuring the efficiency of the transport process in international traffic necessitates the creation of combined interactions between the individual components of the transport industry. The most prioritized components of transport today are rail and water ones. The study of operating conditions of wagons in international rail and water connection showed that there is damage to the elements of the load-bearing structure of the body, due to the action of loadings on them that exceed the normative values. In the materials of the article, the determination of loading of the load-bearing structure of the gondola car when being unloaded with a grapple loader is carried out. It is established that the maximum equivalent stresses in the loadbearing structure of the gondola car under shock loading by the grapple loader are 987.7 MPa, which exceed the allowable values for the steel grade of the metal structure of the body.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/14000
ISSN: 1998-7927 (print); 2664-6498 (online)
Розташовується у зібраннях:2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Фомін.pdf1.15 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.