Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/14027
Title: Обґрунтування вибору моделі зміни діелектричних властивостей несуцільних систем
Other Titles: Rationale for choosing the change model of the dielectric properties of discontinuous systems
Authors: Трикоз, Людмила Вікторівна
Багіянц, Ірина Вікторівна
Trykoz, L. V.
Bagiyanc, І. V.
Keywords: рейкова лінія
рейкове коло
опір ізоляції
затримки поїздів
діелектричні властивості
верхня будова колії
rail line
track circuit
insulation resistance
train delays
dielectric properties
permanent way
Issue Date: 2016
Publisher: Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна
Citation: Трикоз Л. В. Обґрунтування вибору моделі зміни діелектричних властивостей несуцільних систем / Л. В. Трикоз, І. В. Багіянц // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2016. - № 3. - С. 120-129.
Abstract: UA: У статті розглядається опір ізоляції рейкового кола як один із параметрів, що впливають на експлуатаційні показники роботи залізничного транспорту. Для зниження впливу опору ізоляції на режими функціонування рейкових кіл та на експлуатаційні показники роботи залізничного транспорту передбачено дослідити вплив поверхневої обробки щебеню на величину діелектричної проникності баластового шару. Методика. Оцінювання впливу виду матеріалу для поверхневої обробки щебеню на величину діелектричної проникності проводили, виходячи з визначення фізичної сутності відносної діелектричної проникності. Визначення відносної діелектричної проникності ε сипких середовищ може бути тільки непрямим– внаслідок неповного прилягання зернин щебеню та невизначеності порового об’єму.
EN: The article deals with the insulation resistance of the track circuit as one of the parameters that affect the operating performance of the railway transport. To reduce the influence of the insulation resistance on the operation modes of the track circuits and the performance indicators of railway transport it is assumed to study the influence of crushed stone treatment on the value of dielectric permeability of the ballast bed. Methodology. The influence of material type for the surface treatment of crushed stone on the value of the dielectric permeability was assessed on the basis of the physical nature determination of the relative dielectric permeability. Determination of the relative dielectric permeability ε of granular media can only be indirect, as a consequence of incomplete adjoining of crushed stone grains and uncertainty of the pore volume.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/14027
ISSN: 2307–3489 (print); 2307–6666 (online)
Appears in Collections:2016

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Trykoz.pdf579.98 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.