Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/14028
Назва: Змінення переробної спроможності сортувальних пристроїв через надійність характеристик верхньої будови колі
Інші назви: Change the capacity classification yard equipment through reliability features of permanent way
Автори: Трикоз, Людмила Вікторівна
Багіянц, Ірина Вікторівна
Trykoz, Liudmyla
Bagiyanc, Irina
Ключові слова: сортувальні пристрої
переробна спроможність
технічне оснащення
відмови
верхня будова колії
classification yard equipment
capacity
technique
failures
permanent way
Дата публікації: 2017
Видавництво: Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Бібліографічний опис: Трикоз Л. В. Змінення переробної спроможності сортувальних пристроїв через надійність характеристик верхньої будови колі / Л. В. Трикоз, І. В. Багіянц // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Серія : Механіко-технологічні системи та комплекси. - 2017. - № 16. - С. 68-74.
Серія/номер: Механіко-технологічні системи та комплекси;
Короткий огляд (реферат): UA: Розглянуто сортувальний комплекс як складну технологічну система, що охоплює широкий перелік складових для виконання запланованих операцій. Проаналізовано метод визначення переробної спроможності сортувальної гірки та витяжих колій з метою встановлення залежності ефективної експлуатації сортувальних пристроїв від надійності використання технічного оснащення. Запропоновано розглянути та врахувати вимушені відмови пристроїв сигналізації, централізації та блокування, що використовуються для регулювання і забезпечення безперервної добової роботи залізничного транспорту.
EN: The article deals with the classification complex as a complicated technological system comprising a wide range of components for fulfilling scheduled operations. The method to define the capacity of a hump and lead tracks so that to establish dependencies of effective operation of the sorting equipment on reliable use of technical equipment has been analyzed. The authors have proposed to consider and take into account failures in the signaling and interlocking devices intended for regulation and fulfillment of non-stop daily rail transport operation. On the base of calculations the graphic dependency of the number of wagons, which can be processed by a sorting hump and a lead track per a certain period, on failures in sorting equipment is presented.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/14028
ISSN: 2411-2798 (print)
Розташовується у зібраннях:2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Trykoz.pdf533.9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.