Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/14032
Назва: Розробка методу підвищення надійності баластної призми шляхом збільшення терміну її служби
Інші назви: Analysis of methods to control the state of a ballast section of the permanent way and development of the method to increase its life cycle
Автори: Трикоз, Людмила Вікторівна
Романович, Євгеній Валентинович
Багіянц, Ірина Вікторівна
Ключові слова: щебеневий баласт
забруднювачі
гідрофобність
питома електропровідність
надійність роботи
macadam ballast
pollutants
organic matter
lifetime
reliability
Дата публікації: 2016
Видавництво: Державна адміністрація залізничного транспорту України
Бібліографічний опис: Трикоз Л. В. Розробка методу підвищення надійності баластної призми шляхом збільшення терміну її служби / Л. В. Трикоз, Є. В. Романович, І. В. Багіянц // Залізничний транспорт України. - 2016. - № 5-6. - С. 16-22.
Короткий огляд (реферат): UA: Існуючі різноманітні методи підвищення термінів служби баласту та надійності систем сигналізації, централізації та блокування не в повній мірі задовольняють сучасним вимогам, що пред’являються до елементів верхньої будови залізничної колії. На основі проведених лабораторних досліджень запропонований метод обробки часток баластної призми, який у подальшому може бути використаний для підвищення термінів служби баластної призми, а також підвищення надійності систем сигналізації, централізації та блокування на підприємствах залізничного транспорту.
EN: The numerous existing methods for increasing the life cycle of the ballast and the reliability of signalling and interlocking systems do not fully meet the modern requirements for the permanent way elements. Contaminated ballast has a lower electric resistance that influences the rail circuit operation in signalling and interlocking systems. It leads to forming signals of ‘fault occupancy’ on separate sections that not only increases the period of technological operations, but also may lead to emergency situations during the train’s emergency braking. On the base of the laboratory research conducted the method of ballast section treatment has been proposed. Then it can be applied for increasing the lifecycle of a ballast section and also improving the reliability of signalling and interlocking systems at railway enterprises.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/14032
ISSN: 2311-4061 (print)
Розташовується у зібраннях:2016

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Трикоз.pdf1.6 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.