Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/14064
Title: Нові матеріали для змащування пари тертя "колесо рухомого складу – рейка". Результати лабораторних досліджень
Other Titles: New materials for lubrication of a friction pair "wheelset – rail". Results of laboratory studies
Authors: Кравець, Андрій Михайлович
Євтушенко, Андрій Вікторович
Погребняк, Андрій Валерійович
Keywords: трибосполучення
«колесо – рейка»
мастильний матеріал
локомотивний гребнезмащувач
лабораторні дослідження
хіммотологічні та трибологічні властивості
tribocoupling
"wheelset – rail"
lubricant
locomotive wheel flange lubricator
laboratory studies
chemmotological and tribological properties
Issue Date: 2018
Publisher: Державна адміністрація залізничного транспорту України
Citation: Кравець А. М. Нові матеріали для змащування пари тертя "колесо рухомого складу – рейка". Результати лабораторних досліджень / А. М. Кравець, А. В. Євтушенко, А. В. Погребняк // Залізничний транспорт України. - 2018. - № 2. - С. 22-30.
Abstract: UA: Наведено результати лабораторних досліджень нових мастильних матеріалів для трибосполучення "колесо рухомого складу - рейка" - Locolub ECO та Tramlub F 234 MOD 2. Хіммотологічні та трибологічні дослідження показали відповідність властивостей цих мастил умовам роботи даної пари тертя та локомотивних гребнезмащувачів. За багатьма показниками нові мастила мають експлуатаційні характеристики кращі ніж застосовуване зараз мастило типу Рельсол-М.Наведено результати експлуатаційних випробувань мастил для трибосполучення "колесо - рейка" - Locolub ECO та Tramlub F 234 MOD 2 виробництва Fuchs Lubritech GMBH. Дослідження показали високу ефективність мастила Tramlub, переваги якого у порівнянні із застосовуваним зараз мастилом Рельсол-М, полягають у зниженні інтенсивності зношення колеса і зменшення товщини бандажу та збільшенні ресурсу останнього.
EN: The friction pair "wheelset – rail" is quite intense and important tribocoupling. The fretting of tribocoupling leads to a significant deterioration of the technical and economic aspects of rail transport endangers traffic safety and reduces passenger comfort. One of the ways to reduce fretting in this pair is to introduce the lubricant into the contact zone. The article presents the results of laboratory studies of new lubricants for the tribocoupling: Locolub ECO and Tramlub F 234 MOD 2 produced by Fuchs Lubritech GMBH, which are supposed to be used in locomotive wheel flange lubricators.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/14064
ISSN: 2311-4061 (print)
Appears in Collections:2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кравець.pdf1.02 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.