Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/14075
Назва: Визначення допустимих швидкостей руху пасажирських вагонів при несправностях гідравлічних гасителів коливань
Інші назви: Definition of permissible speeds of passenger railroad cars during malfunctions of the hydraulic shock absorbers
Автори: Мартинов, Ігор Ернстович
Рейдеймейстер, Олександр Геннадійович
Равлюк, Василь Григорович
Равлюк, Микола Григорович
Martinov, I.
Reidemeister, O.
Ravlyuk, V.
Ravlyuk, N.
Ключові слова: гідравлічний гаситель коливань
пасажирський вагон
швидкість
математичне моделювання
зусилля
відмова
hydraulic vibration damper
passenger railroad cars
speed
mathematical modeling
force
rejection
Дата публікації: 2015
Видавництво: Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля
Бібліографічний опис: Мартинов І. Е. Визначення допустимих швидкостей руху пасажирських вагонів при несправностях гідравлічних гасителів коливань / І. Е. Мартинов, О. Г. Рейдеймейстер, В. Г. Равлюк, М. Г. Равлюк // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. - 2015. - № 1. - С. 46-50.
Короткий огляд (реферат): UA: Здійснено математичне моделювання просторових коливань пасажирських вагонів при русі на колії з нерівностями. При цьому пасажирські вагони розглядалися, як сукупність твердих тіл на візках КВЗ-ЦНИИ. При математичному моделюванні було прийнято до уваги пружні, інерційні та дисипативні властивості верхньої будови колії. За результатами математичного моделювання визначені допустимі експлуатаційні швидкості руху пасажирських вагонів, що рухаються на візках типу КВЗ-ЦНИИ. Встановлено, що у залежності від технічного стану та при відмові гасителів коливань необхідно обмежити швидкість руху пасажирського поїзда.
EN: Achieved mathematical modeling of spatial fluctuations of passenger railroad cars when driving on the road with irregularities in the registered of normative-technical documents. While passenger railroad cars were considered as a set of rigid bodies bogies type KVZ-CNII. Mathematical modeling has been taken into account elastic, inertial and dissipative properties of the superstructure. According to the results of mathematical modeling of defined allowable operating speed for passenger railroad cars, moving bogies type KVZ-CNII. It is established that depending on the technical condition and failure of one, two, three and four dampers variations center stage spring suspension is necessary to limit the speed of passenger trains and to bring it at a certain speed to the nearest paragraph maintenance, where should be replaced by a hydraulic vibration dampers.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/14075
ISSN: 1998-7927 (print); 2664-6498 (online)
Розташовується у зібраннях:2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Martinov.pdf376.37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.