Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/14086
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБондаренко, Наталя Сергіївна-
dc.contributor.authorФілатова, В. В.-
dc.date.accessioned2023-03-16T11:26:17Z-
dc.date.available2023-03-16T11:26:17Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationБондаренко Н. С. Поняття академічної доброчесності / Н. С. Бондаренко, В. В. Філатова // Дотримання принципів академічної доброчесності учасниками освітнього процесу : тези наук.-метод. конф. кафедр ун-ту (27–28 листопада 2019 року). - Харків : УкрДУЗТ, 2019. - С. 59-60.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/14086-
dc.description.abstractБула здійснена спроба порівняти різні тлумачення поняття «академічна доброчесність». Що таке академічна доброчесність? Одним з основних завдань Закону України «Про освіту» є удосконалення правових механізмів реалізації конституційного права громадян на рівний доступ до якісної освіти на всіх рівнях; створення умов для освіти особи упродовж життя; удосконалення нормативно-правової бази освіти, у тому числі розроблення новітніх програм. Отже, стаття 42 Закону України присвячена академічній доброчесності. Відповідно до Статті 42 Закону України «Про освіту» «Академічна доброчесність — це сукупність етичних принципів та визначених законом правил, якими мають керуватися учасники освітнього процесу під час навчання, викладання та провадження наукової (творчої) діяльності з метою забезпечення довіри до результатів навчання та/або наукових (творчих) досягнень».uk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет залізничного транспортуuk_UA
dc.titleПоняття академічної доброчесностіuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Дотримання принципів академічної доброчесності учасниками освітнього процесу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Бондаренко.pdf1.24 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.