Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/14086
Назва: | Поняття академічної доброчесності |
Автори: | Бондаренко, Наталя Сергіївна Філатова, В. В. |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Український державний університет залізничного транспорту |
Бібліографічний опис: | Бондаренко Н. С. Поняття академічної доброчесності / Н. С. Бондаренко, В. В. Філатова // Дотримання принципів академічної доброчесності учасниками освітнього процесу : тези наук.-метод. конф. кафедр ун-ту (27–28 листопада 2019 року). - Харків : УкрДУЗТ, 2019. - С. 59-60. |
Короткий огляд (реферат): | Була здійснена спроба порівняти різні тлумачення поняття «академічна доброчесність». Що таке академічна доброчесність? Одним з основних завдань Закону України «Про освіту» є удосконалення правових механізмів реалізації конституційного права громадян на рівний доступ до якісної освіти на всіх рівнях; створення умов для освіти особи упродовж життя; удосконалення нормативно-правової бази освіти, у тому числі розроблення новітніх програм. Отже, стаття 42 Закону України присвячена академічній доброчесності. Відповідно до Статті 42 Закону України «Про освіту» «Академічна доброчесність — це сукупність етичних принципів та визначених законом правил, якими мають керуватися учасники освітнього процесу під час навчання, викладання та провадження наукової (творчої) діяльності з метою забезпечення довіри до результатів навчання та/або наукових (творчих) досягнень». |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/14086 |
Розташовується у зібраннях: | Дотримання принципів академічної доброчесності учасниками освітнього процесу |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Бондаренко.pdf | 1.24 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.