Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/14099
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРадченко, Ірина Борисівна-
dc.date.accessioned2023-03-16T15:11:21Z-
dc.date.available2023-03-16T15:11:21Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationРадченко І. Б. Академічна добропорядність як складова освітньої реформи / І. Б. Радченко // Дотримання принципів академічної доброчесності учасниками освітнього процесу : тези наук.-метод. конф. кафедр ун-ту (27–28 листопада 2019 року). - Харків : УкрДУЗТ, 2019. - С. 74-75.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/14099-
dc.description.abstractПершочерговим значенням сучасного реформування освіти є гарантування якості освіти, формування довіри суспільства до системи та закладів освіти, постійне та послідовне підвищення якості освіти. Академічна доброчесність є відносно новим поняттям для нормативноправової бази. Слід зазначити, що Законом України від 05.09.2017 року «Про освіту» вперше було закріплено на законодавчому рівні поняття «академічна доброчесність».uk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет залізничного транспортуuk_UA
dc.titleАкадемічна добропорядність як складова освітньої реформиuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Дотримання принципів академічної доброчесності учасниками освітнього процесу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Радченко.pdf1.24 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.