Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/14099
Назва: Академічна добропорядність як складова освітньої реформи
Автори: Радченко, Ірина Борисівна
Дата публікації: 2019
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Радченко І. Б. Академічна добропорядність як складова освітньої реформи / І. Б. Радченко // Дотримання принципів академічної доброчесності учасниками освітнього процесу : тези наук.-метод. конф. кафедр ун-ту (27–28 листопада 2019 року). - Харків : УкрДУЗТ, 2019. - С. 74-75.
Короткий огляд (реферат): Першочерговим значенням сучасного реформування освіти є гарантування якості освіти, формування довіри суспільства до системи та закладів освіти, постійне та послідовне підвищення якості освіти. Академічна доброчесність є відносно новим поняттям для нормативноправової бази. Слід зазначити, що Законом України від 05.09.2017 року «Про освіту» вперше було закріплено на законодавчому рівні поняття «академічна доброчесність».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/14099
Розташовується у зібраннях:Дотримання принципів академічної доброчесності учасниками освітнього процесу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Радченко.pdf1.24 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.