Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/14121
Назва: До питань прогнозування залишкового ресурсу рам пасажирських вагонів
Інші назви: To the question of forecasting the residual resource of the frames to passenger cars
Автори: Мартинов, Ігор Ернстович
Труфанова, Альона Володимирівна
Сергієнко, Максим Олегович
Martynov, Igor
Trufanova, Alyona
Serhiienko, Maksim
Ключові слова: пасажирський вагон
рама
хребтова балка
шворнева балка
кінцева балка
корозійний знос
passenger car
frame
spinal beam
shvorneva beam
final beam
corrosion wear
Дата публікації: 2019
Видавництво: Державний університет інфраструктури та технологій
Бібліографічний опис: Мартинов І. Е. До питань прогнозування залишкового ресурсу рам пасажирських вагонів / І. Е. Мартинов, А. В. Труфанова, М. О. Сергієнко // Збірник наукових праць Державного університету інфраструктури та технологій. Серія : Транспортні системи і технології. - 2019. - Вип. 34. - С. 146-154.
Серія/номер: Транспортні системи і технології;
Короткий огляд (реферат): UA: В статті виконано аналіз технічного стану елементів рами пасажирських вагонів. Показано, що вузли рами пасажирських вагонів, а саме: хребтова балка, шворнева балка, кінцева балка, мають досить суттєвий корозійний знос. Отримані залежності зносу елементів рами під час експлуатаці. Встановлені місця де спрацювання має найбільші значення.
EN: The article analyzes the technical condition of the frame elements of passenger cars. It is shown that the nodes of the frame of passenger cars, namely: spinal beam, shvornevoy beam, end beam, have a fairly large corrosion wear. The obtained graphs of the dependence of the wear of the frame nodes during operation. The most worn-out zones of the nodes of the frame of passenger cars were established. In this situation, the urgent problem is to ensure the operability and maintenance of a reliable technical condition of the existing rolling stock of passenger cars through major overhauls, including modernization and extension of service life. That is, the center of gravity in addressing these issues is currently shifting to the quality of repair activities. It is necessary to look for new approaches to solve the problem of restoring the technical resource of passenger cars.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/14121
ISSN: 2617-9040 (print)
Розташовується у зібраннях:2019

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Martynov.pdf696.58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.