Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/14126
Title: Особливості вибору коефіцієнтів зміщення шестерні та колеса при оптимізаційному проектуванні тягових зубчастих передач
Other Titles: Peculiarities of selecting the gearboxes and wheel shift coefficients in the optimization of drive gear transmissions
Authors: Мороз, Володимир Ілліч
Братченко, Олександр Васильович
Громов, Володимир Ігорович
Moroz, Volodymyr Illich
Bratchenko, Oleksandr Vasylyovych
Gromov, Volodymyr Igorovych
Keywords: тягова зубчаста передача
шестірня
колесо
коефіцієнт зміщення
блокувальний контур
traction gear
pinion
wheel
displacement coefficient
blocking contour
Issue Date: 2018
Publisher: "Харківський політехнічний інститут", національний технічний університет
Citation: Мороз В. І. Особливості вибору коефіцієнтів зміщення шестерні та колеса при оптимізаційному проектуванні тягових зубчастих передач / В. І. Мороз, О. В. Братченко, В. І. Громов // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Серія : Машинознавство та САПР. - 2018. - № 25. - С. 107–110.
Series/Report no.: Машинознавство та САПР;
Abstract: UA: В якості вузлового моменту оптимізаційного проектування тягових зубчастих передач залізничного рухомого складу виділено процедуру обґрунтованого вибору коефіцієнтів зміщення шестерень і коліс за рахунок використання відповідних блокувальних контурів. Обґрунтовано актуальність досліджень з розроблення методичного забезпечення для раціонального отримання блокувальних контурів при проектуванні тягових зубастих передач. Представлені розроблені математичні залежності, що пов’язують фіксовані величині обмежувальних і контрольованих параметрів передач з числами зубців і коефіцієнтами зміщення шестерні та колеса. Їх використання дозволяє отримувати конкретні блокувальні контури для вибору коефіцієнтів зміщення шестерні та колеса при оптимізаційному проектуванні тягових зубчастих передач з різними початковими параметрами.
EN: As a key point in the optimization design of traction gears of the railway rolling stock, a procedure for a reasonable choice of the coefficients for the displacement of gears and wheels is provided by using the appropriate blocking circuits. The relevance of studies on the development of methodological support for the rational production of blocking contours in the design of traction-toothed gears is substantiated. The developed mathematical dependences connecting the fixed values of the limiting and controlled parameters of the gears with the numbers of the teeth and the gearing coefficients of the gears and wheels are presented. Their use makes it possible to obtain specific blocking contours for the selection of gear and wheel bias coefficients in the optimization design of traction gears with different initial parameters.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/14126
ISSN: 2079-0775 (print)
Appears in Collections:2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Moroz.pdf278.14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.