Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/14182
Назва: Організація місцевої роботи на залізничних станціях в умовах створення транспортно-логістичних кластерів
Інші назви: Work organization at local railway stations in creation of transport and logistics clusters
Автори: Шульдінер, Юлія Володимирівна
Shuldіner, Yulia
Ключові слова: транспортно-логістичний кластер
під’їзний шлях
гірничо-металургійний комплекс
технологічний процес
transport and logistics cluster
access line
mining and metallurgical complex
crossing capacity
technological process
Дата публікації: 2014
Видавництво: Технологічний центр
Бібліографічний опис: Шульдінер Ю. В. Організація місцевої роботи на залізничних станціях в умовах створення транспортно-логістичних кластерів / Ю. В. Шульдінер // Technology audit and production reserves. - 2014. - Vol. 2 No. 1(16) . - С. 61-64.
Серія/номер: Production reserves;
Короткий огляд (реферат): UA: Проведено аналіз можливості обслуговування під’їзних шляхів промислових підприємств гірничо-металургійного комплексу з освоєння залізорудних родовищ залізничним транспортом. Надано рекомендації з розробки технології взаємодії підприємств і залізниці, а також реконструкції прилеглих залізничних станцій з урахуванням планованих обсягів вантажів.
EN: As part of the creation and development of transport and logistics clusters in Ukraine, there is a need to develop an optimal scheme of composition and placement of railway transport objects. It was found that special attention should be given to mining and metallurgical complex enterprises on the development of iron ore deposits of the Kremenchug magnetic anomaly in Poltava region. Today, it is one of the most promising and profitable industries in Ukraine. For the improvement of technological processes at the mining and metallurgical complex enterprises for developing iron ore deposits, the possibilities of maintaining access lines by railway transport are analyzed. Current and predictable traffic volumes for each enterprise are revealed. The prospects of the transport service enterprise system, as well as crossing capacity of railway sections of the unified network are considered. Calculations of the required number of cars for the 2015-2021 are made. Recommendations for the development of interaction technology of the mining and metallurgical complex enterprises and railway, and reconstruction of the adjacent railway stations taking into account planned traffic volumes.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/14182
ISSN: 2664-9969 (print); 2706-5448 (online)
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шульдінер.pdf111.6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.