Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/14239
Назва: Уніфікована методика розрахунку зон обслуговування в мережах залізничного технологічного радіозв’язку
Інші назви: Unified method of calculating service areas in railway technological radio communication networks
Автори: Єлізаренко, Андрій Олександрович
Yelizarenko, Andriy
Ключові слова: залізничний технологічний радіозв’язок
енергетичні характеристики радіоканалів
зони обслуговування
розрахунок дальності радіозв’язку
railway technological radio communication
energy characteristics of radio channels
service areas
calculation of radio communication range
Дата публікації: 2023
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Єлізаренко А. О. Уніфікована методика розрахунку зон обслуговування в мережах залізничного технологічного радіозв’язку / А. Єлізаренко // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті. – 2023. – Т. 28. № 1. – С. 25-30.
Короткий огляд (реферат): UA: Проведено аналіз вимог до удосконаленої уніфікованої методики розрахунку зон обслуговування в мережах технологічного радіозв’язку. Розроблено пропозиції щодо уніфікованої методики розрахунку, яка б задовольняла розглянуті вимоги. Перехід від графоаналітичних методів до єдиної аналітичної форми розрахунків підвищує точність і спрощує автоматизацію.
EN: When organizing mobile radio communication systems, the definition of service areas of radio networks is of great importance. The radio communication sector within the International Telecommunication Union (ITUR) coordinates research and development of recommendations on the calculation of mobile radio communication channels. Currently, the Okamura-Hata model and the calculation method according to the recommendation of ITU-R P.1546 are the basic ones for solving practical problems of forecasting signal levels in mobile radio communication channels. Known methods of calculating public mobile radio communication channels do not take into account the specifics of the impact of railway infrastructure on technological radio communication channels.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/14239
ISSN: 1681-4886 (рrint); 2413-3833 (on-line)
Розташовується у зібраннях:Том 28 № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yelizarenko.pdf528.17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.